Torsdag.

Hej.
Just nu känns det som om jag står och stampar på samma ställe, kommer ingen vart. Jag vet inte vad jag vill längre. Samtidigt som jag är helt säker på allt som händer och saker bara springer fram. Konstig situation.
Men livet går framåt. Ialla fall.

Det har varit lite stilla här ett tag, ber om ursäkt för det. Men det blir bättre nu, vi är på väg mot ljusare tider. Bara tanken gör mig lite gladare. 

Helgen skall spenderas med mitt underbara lag i Stockholm. Hoppas bara min jäkla förkylning går över snart, det börjar bli lite tröttsamt nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Du är en Tönt med stort T, ring mig när du är hemma!!!!Hoppas det går bra i Sthlm!!!PUUUUSSSSs

2009-01-30 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0