Hopplös.

Japp, jag är hopplös. Och lite ångestfull faktiskt. Idag insåg jag nämligen att jag inte har gjort något av det som jag skulle göra och det är typ tre dagar kvar av lovet. Sedan åker jag till Ungern. Fasiken! Varför blir det alltid så här? Alltid... Typiskt mig, fast jag är väl inte den ända.
Det är så mycket man vill hinna med, men det har slutat med att jag här läst hela lovet. Tre böcker än så länge, på engelska till och med. Twilight serien.
Men imån ska det bli ändring på det hela. Pluggas och sökas jobb är vad som måste göras.



Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

WHAT DO WE WANT!? MODEL LAB BILDER

WHEN DO WE WANT THEM!? NOOOOW!!!!

2009-02-13 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0