We can be heroes.

Nu har jag inte bloggat på ett jävla bra tag. Ber om ursäkt för det. Vad har hänt i mitt liv? Jag har haft tre prov: fysik, kemi och svenska. Jag har tränat som en galning, men det känns bra Jag börjar få tillbaka min "rut" mage = två rutor om jag spänner så mycket jag kan, haha, ganska patetiskt jag vet men ialla fall, det betyder ju att träningen ger resultat. Sen springer det runt en jäkla man i min stad och våldtar flickor mitt på ljusa dagen!! Jag vågar typ inte gå hemmifrån längre.

Dagarna flyter på helt enkelt. Men ibland tröttnar man på vardagen som har varit likadan i flera år, eller ialla fall ungefär likadan. Då är det skönt när det kommer upp saker som bryter mot allt.
Annars så är jag så tusiken sugen på att resa, vart som helst, se världen bara liksom.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0